10 Kasım 2012 Cumartesi

GERÇEKTEN ONLİNE SATIŞ ORTAKLIĞI İLE VAAD EDİLEN PARALARI KAZANABİLİRMİYİZ!!!!



                                               GERÇEKTEN ONLİNE SATIŞ ORTAKLIĞI İLE VAAD EDİLEN PARALARI KAZANABİLİRMİYİZ!!!!

Öncelikle online satış ortaklığının ne olduğundan biraz bahsedelim.
   Online satış ortaklığı sistemi, dünyada internetten para kazanmanın en başarılı yolu olarak bilinmektedir. İngilizcede Affilate Marketing olan bu sistemin Türkçe karşılığı “ortaklık programı” dır.” 2000’ li yılların başlarından günümüze kadar popüleritesi artarak gelmiştir. Satıcılar ve satış ortakları için e-ticaret platformunda vazgeçilmez bir sistem haline gelmiştir.---------

   Sistem yukarıda açıklaması yapılan şey. Sistem bu fakat gerçekten de bu sistemle para kazanılabilir mi? Sizlere bu konu ile ilgili bazı tecrübelerimi paylaşacağım.
   Bu işle ilgilenmeye başladığım da  internette bu işle kazanabileceğim çok iyi paralar vaad ediliyordu. Gel gelelim ben bu paraları onların vaad ettiği gibi paraların diyim.. onda birini bile kazanamadım ve bu birkaç ay böyle  devam etti. Ben sistemin para kazandırma potansiyeline inandım hala daha inanıyorum. Yazının sonunda neden hala inandığımı söyleyeceğim ama oraya gelmeden birkaç handikaptan  bahsetmek istiyorum.

  Karşılaştığım ilk problemlerden biri satış ortağı olduğum ürünleri tanıtacağım bir platforma sahip değildim. Daha sonra araştırmalarımla bu problem kısmen ortadan kalktı. Fakat ben hala para kazanamıyordum. Sonra Affilate Marketing sisteminin para kazandırma potansiyelinin olduğu ortada fakat benim nasıl bir yol izleyeceğimden bir haberdim. Yeterince vakit ayırmadığım, yalnızca para kazanmayı beklediğimi fark ettim. Öyle ya hangi iş çabalamadan bir şeyler getirir ki… Bir diğer problemde ben bu işten sıfır sermaye ile kazanmayı hedefledim fakat bu gerçekten yavaş işleyen bir strateji oldu. En sonunda tam vazgeçmek üzere iken ülkemizde faliyet gösteren online satış ortaklığı sistemi X TİCARET’i buldum. Üye oldum ve gerçekten Türkçe olması Türkiye de olması tanıdık bildik bir yermiş gibi geldi. Nedeni daha önce aylarımı harcadığım clickbank ve bunun gibi birkaç yabancı satış ortaklığı sitesi ile çalışmaya çalışıyordum ama bir türlü tam verim sağlayamadım malüm aylarca para kazanamadım. Dil bilmek gerçekten çok önemli oluyor böyle yabancı sitelerde. Neyse  nerede kalmıştık XTİCARET; dediğim gibi benim açımdan ve inanıyorum bu işe yeni başlayacak arkadaşlar açısından çok önemli bir başlangıç noktası. Ayrıca şunu da belirteyim X TİCARET ile ürün satamasanız bile  kurdukları sistemle para kazandırıyor. Nasıl olduğunu merak ederseniz baglantdan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.www.Xticaret.com

  Gelelim bu sistemin para kazandırma potansiyeline neden inandığımı. Arkadaşlar  şöyle bir gerçek var bu işe başlayacaksanız bu işi yapanların tecrübelerinden öğrenmek en temizi. Zaman kaybı ve hayal kırıklığının önüne geçmek için en azından. Ben bu işin nasıl yapılacağını goomasseğitim kitinden öğrendim. Şuan kendimi şanslı görüyorum ve goomass eğitim kiti. hazırlayanlara teşekkür ediyorum sorduğum her şeye anında cevap verdiler. Yol gösterdiler ve bana affilate marketing işinden para kazanmanın yolunu gösterdiler. Eğer bu işe başlamak ve alternatif bir ek gelir elde etmek isterseniz. GoomaSS EğitimKitine bir göz atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
   Şunu unutmayın ama; eğer ilgilenebilecekseniz bu işe girişin. Yapabilirim diyorsanız ve biraz uğraşıp doğru yolu takip ederseniz kazanmamanız için hiçbir sebep yok.
    Bide bu işlerle uğraşırken harcadığım 125 tl  bir maliyeti olmuştu ama onu sonunda geri aldım ve fazlası ile gelmeye devam ediyor.:) Faydalı Olması Dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder