11 Temmuz 2012 Çarşamba

internetten para kazanma yöntemleri


Bu yazıda sizlere karşılaştığım bağzı internetten para kazanabileceğiniz platformlardan bahsedeceğim. bu platformlar çeşitli açlara hizmet eden ve bunun karşılığında katılımcılarına ücret ödeyen platformlardır. Bunlar dan bazılarını şu şekilde sıralayabiliriz:

1- online satış ortaklığı
2-anket doldurarak para kazanma
3- blog yazarlığı
 bunlardan başka platformlarda olabilir fakat benim karşılaştığım, deneme ve araştırma fırsatı bulduğum platformlar bunlardır. 

Bu platformlarla ilgili olarak söyleyebileceğim şeyler arasında anket doldurarak para kazanma konusunda üye olduğunuz kamuoyu araştırma şirketlerinin sitelerinden çok sık anket gelmemesi gibi bir durum söz konusu gerçi bu benim tecrübem başkaları bu yolla para kazanmış olabilirler. İnternette bu konu ile ilgili bir çok yazı var hali hazırda fakat yazdıklarının doğruluğunu ben göremedim ama yinede denene bilecek bir yoldur. Ülkemizde kamaoyu araştırması yapan bir site var ben buraya üyeyim fakat birkaç ay ad sadece tek bir anket göderdiler. İlgi duyanlar internetten araştırabilirler.

Blog yazarlığı hakkında çok bilgim yok o yüzden bununla alakalı bir şeyler yazmak istemiyorum. Bu konuyu araştırmaya çalışıyorum sadece.

Online satış ortaklığı konusun da ise biraz daha olumlu şeyler gördüm. Bu platformu kullanarak para kazanmak diğerlerine göre daha mantıklı geliyor bana çünkü kendi çalışmana göre kazancın değişebiliyor ve bu iş o kadar da zor değil. Ben bu şekilde internetten para kazandıran bir platforma internette yaptığım araştırmalar sonucu ulaştım. İlk olarak tereddütlerim vardı fakat denedikten sonra olabileceğini gördüm. Ülkemizde tek online satış ortaklığı platformu olan x ticarettir. Buradan inceleyebilirsiniz: http://www.xticaret.com/xticaret/?804_48119_=&ref=xtcrt

Fakat nasıl kullanacağınızı bilmedikten sonra x ticaret bir işinize yaramıycaktır. Burada benimde tereddüt ederek aldığım fakat daha sona pişman olmadığım online bir eğitim seti var. Buradan inceleyebilirsiniz: http://www.xticaret.com/xticaret/?1267_48119_=&ref=blog

İnternette bunlarla alakalı bir çok yazı eminim bulacaksınız. Diğer yazımda sizlere bu platformların artı ve eksi yönlerinden objektif bir şekilde bahsedeceğim. SAYGILARIMLA…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder