12 Temmuz 2012 Perşembe

internetten parakazanmanın olumsuz yönleri


Bu yazıda sizlere internetten para kazanma konusunun olumsuz yönlerinden bahsetmeye çalışacağım. Bildiğiniz gibi google a internetten para kazanma yazdığınız da birçok bu konu ile alakalı yazı çıkıyor. Peki bu yazılanlar ne kadar doğru? Gerçektende internet para kazanmak için de kullanılabilirmi?

Çıkan bu yazıların büyük bir kısmı sadece vaad edilenler ve doğruluğu çokta kesin olmayan yazılardır. Örnek vermek gerekirse; evden sadece internette anket doldurarak ayda 2000 tl kazanırsınız gibi… bunun gibi dünya kadar örnek bulabilirsiniz fakat bu iş yazılanlar kadar kolay değil belki çok uğraşanlar başarmış olabilirler ama bunları kendi tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Tamamen yalan yanlış olduğunu da söyleyemem ama beklide ben zaman ayıramadığım için başaramadım. İnternetten para kazanma yöntemlerini tam anlayamadan kazanç elde edebileceğinizi düşünmeyin bu benim tavsiyemdir. Bu işlerde başarılı olmuş insanlarla karşılaştım tamamen yapılamayacak bir iş değil fakat internetteki yazılara körü körüne inanmamanız için bu yazıyı yazıyorum.

Başarılı olabilmeniz için en azından belli bir kazanç sağlayabilmeniz için bu işi öğrenmelisiniz. Ben öğrenmek için araştırdım uğraştım ve yapılabilecek en mantıklı yolun online satış ortaklığı olduğunu gördüm. Tamamen yasal olan bu yolla kazanç sağlayan insanlarla konuştum ve  bu yöntemin diğerlerine nazaran daha mantıklı ve daha olumlu sonuçlarının olduğunu tecrübe ettim. Bu işte yardım aldığım kaynağı buradan inceleyebilirsiniz: http://www.xticaret.com/xticaret/?1267_48119_=&ref=blog

Diğer yazım da online satış ortaklığı ile ilgili yazıyı sizlerle paylaşacağım sizlere faydalı olması dileğiyle… SAYGILARIMI SUNARIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder