23 Ekim 2012 Salı

İNTERNETTEN PARA KAZANMAK İSTEYENLER OKUSUN

internetten parakaznmak isteyen arkadaşlara bir konudan bahsetmek istiyorum. Anlatıldığı kadar kolay bir iş mi? ACABA...
      GAYET TABİ ANLATILDIĞI KADAR KOLAY DEĞİL!!!..
Bu konuya ilgi duyanların bilmesi gereken en temel kural, bana göre sabır ve isteme, vazgeçmemek. çok kolay gibi görünen bu kriterler başladıktan sonra hayal kırıklıklarına yol açacaktır, şevkiniz kırılacaktır. fkat biraz sabır ve tecrübe ile her gün hemen hemen herkeSin kullandığı interneti bir gelir elde etme aracına dönüştürülebilir.
  Benim ilgilendiğim ve uğraştığım konu internetten para kazanmak ve yolları... Bu konu ile alakalı bir çok kaynaktan araştırma yaptım fakat çok fazla şey söylenmiş. hangisi doğru hangisi yanlış anlamak zor. güvenilir kaynak potansiyeli olan ve o kaynakların güveninizi kazanmasını beklemek en doğru yol. biraz zaman alıyor ama işe yarayacak olan bilgiler o bekleme ile geliyor. Tabi bu yazıyı okuyan arkadaşlara ben faydasını gördüğüm kaynakları yazacağım.
  İntenetten para kazanmak isteyen birinin öncelikle insanlara ulaşabileceği bir platformu olmalı... Bu size ait bir blog, internet sitesi, forum, sosyal medya ağları ve bunun gibi daha bir sürüsü... Sonra bu platformları nasıl para kazanma yolunda kullanabileceğinizi öğrenmeniz gerekli..
  Yukarıda saydığım platformları para kazanmada kullanabilmeniz için bir online satış ortaklığı sistemine üye olmanız gerekiyor. Türkiyede faliyet gösteren: X-TİCARET, ve yabancı olarak: CLİCK BANK başlıcalarındandır.
  bu platformlara üye olduktan sonra nasıl bir yol izleyeceğinizi anlatan bir kaynak var. Bu kaynaktan her türlü bilgiyi alabilirsiniz. Yanlızca online satış ortaklığı ile ilgili konularda değil web sitesinin sıfırdan hiç bilmeyen birinin bile nasıl kurabileceğini anlatan yazılı ve videolu dersleri var.
  Bu işle ilgilenen arkadaşlar böyle bir kaynağa mutlaka ihtiyaç duyacaksınız. kendiniz deneyerek öğrenmek için aylar harcayacaksınız fakat bu eğitim kiti sizlere çok kısa zamanda bu işin inceliklerini öğretektir. bu eğitim kiti GOMASS EĞİTİM KİTİ'dir.

Gomass eğitim kitini buradan inceleyebilirsiniz: http://www.xticaret.com/xticaret/?1267_48119_=&ref=blog
X-Ticaret hakında bilgi için burayı tıklayınız: http://www.xticaret.com/xticaret/?804_48119_=&ref=xtcrt

FAYDALI OLMASI DİLEĞİYLE SAYGILAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder